חולמים על גיטרה אבל עדיין לא מצליחים להבין איזה מיתר משמיע את הצליל אותו אתם מחפשים? לימודי גיטרה למתחילים זו ככל הנראה התשובה עבורכם.

זה הזמן להתחיל ללמוד עם מורה מקצועי ב-מרכז למוזיקה ג׳אם, בו תוכלו להתחיל ללמוד לנגן על גיטרה החל מהשלבים הראשונים הכוללים את האופן הנכון להחזיק גיטרה, אקורדים וטיפים ותוכנית לימוד מפורטת אשר תקל על הנגינה שלכם בהמשך.

מה כוללים לימודי גיטרה למתחילים ?

אנשים רבים חולמים לנגן בגיטרה, אך איכשהו אף פעם לא הגיעו לזה. לא מוצאים את המורה המתאים, מרגישים שאולי מבוגרים מידי או צעירים מידי, למידה עצמאית לא הובילה ליותר מידי תוצאות, ובשורה התחתונה, הגיטרה ממשיכה לשבת בפינה החדר (או בחלומות) ולבהות בנו במחשבה שאולי יום אחד נחזור אליה ואל מיתריה.

מורה גיטרה מקצועי יכול להעשיר את העולם המוזיקלי שלכם בהקניית הנושאים הבאים למתחילים וכל מי שאי פעם חלם על להחזיק גיטרה בידיו:

לאחר שתלמדו את היסודות, תוכלו להתחיל לתרגל שירים יותר ויותר מסובכים. למרות שגם בשלבים הראשונים, אולי תופתעו אבל שירים רבים שאנו מכירים מתבססים על מספר אקורדים בסיסיים וסוגי פריטות שתוכלו ללמוד מאוד מהר וליישם כמעט על כל שיר.

הגשמת חלום מוזיקלי

אל תשאירו את התשוקה שלכם למוזיקה רק בגדר חלום, הגיע הזמן להתחיל ללמוד איך אתם יכולים להפיק מוזיקה מקצות האצבעות. מרכז למוזיקה ג׳אם מציע לכם לימודי גיטרה למתחילים ומתקדמים גם יחד. זה המקום להתחיל להתחבר לצד האומנותי והמוזיקלי שלכם ולגלות עולם שלם של הנאה , סיפוק והרבה נשמה. היופי בשיעורים ב-מרכז למוזיקה ג׳ם הוא שהלימודים מתרחשים בקצב שלכם, כך שאם עדיין לא הצלחתם לרכוש מיומנות ספציפית, תוכלו לתרגל אותו בנוכחות מורה אשר ידע מאיזה כיוון לגשת לקושי , ובעזרת נסיונו הרחב יגע בנקודות הקשות במטרה שתגיעו להנאה מהכלי כמה שיותר מהר. אז בוא נתחיל!

שיעורי גיטרה לכל הרמות ולכל הידיים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *