מטרתו של מורה לפיתוח קול היא להכשיר אתכם, זמרים מתחילים ומתקדמים, לשיר בצורה הנכונה ושמתאימה לקול ולסגנון האישי שלכם. בקורס מוענק ידע תיאורטי ומעשי אשר יעזור לכם לקדם את הכישורים המוזיקליים שלכם. Jam – מרכז למוזיקה מעמיד לרשותכם את צוות מקצועי של מורות מנוסות לפיתוח קול עם שנים רבות של ניסיון בתחום.

מורה לפיתוח קול – כי הקול שלך מייחד אותך

הקול שלנו מבטא אותנו בצורה מיוחד כיוון שהוא מאפשר לאנשים אחרים בסביבה שלנו ללמוד להכיר אותנו מעבר למראה החיצוני שלנו. כל קול הינו מיוחד ובעל הייחודיות שלו. העוצמה, הגוון וסגנון הדיבור מעניקים לנו אופי מיוחד. אחד הדברים הראשונים אשר תלמדו בשיעורים עם מורה לפיתוח קול הוא הדרכים הנכונות לשמור על הקול שלכם כשאתם שרים. שירה בדרך לא נכונה עלולה לגרום לכם לצעוק או לקבל אופי צרוד שמאפיין כה רבות מורים שצעקו על כיתה במשך יותר מידי שנים. כל אחד יכול להתחיל לשיר, אך לדעת איך לשיר בצורה נכונה שתקדם אתכם כרוכה בלימוד של השיטות הנכונות לעשות זאת, על כן שיעורי פיתוח קול מתאפיינים בתרגול רב הכולל גם :

פיתוח קול לכל מטרה

הלימודים של פיתוח קול מיועדים לכל מי שמעוניין להשתמש בקולו בצורה נכונה. הקול ואיכותו הם חלק בלתי נפרד מהשגרה שלנו, הרי שלדעת להשתמש בו נכון זה כישרון שחשוב לרכוש. גם אגדות ג'אז כמו ארית'ה פרנקלין ובילי הולידיי עבדו במרץ על שמירה ופיתוח הקול שלהן. כך שאם החלום שלכם הוא לפתוח בקריירה מוזיקלית שלא תבייש את ביונסה או סיה, כנראה שתזדקקו לשיעורים אלו על מנת לחזק את היכולות הטבעיות שלכם. בדיוק כמו יכולות גופניות שונות, גם בפיתוח קול נדרשים אימונים ותרגילים שונים אשר יעזרו לפתח את היכולות הווקאליות. Jam – מרכז למוזיקה ישמח לעמוד לשירותכם וללוות אתכם במסע המרתק של גילוי הקול האמתי שלכם.

מורה לפיתוח קול אשר יעזור לכם לקדם את הכישורים המוזיקליים שלכ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *